DUK

Dažniausiai užduodami klausimai

Bendri klausimai

Įprastai prekės pristatomos per 2-5 darbo dienas. Paštomatai gali būti pildomi ir šeštadieniais.

Dėl karantino pristatymas gali vėluoti. Darome viską, kad užtikrintume greitą ir saugų tavo užsakytų prekių pristatymą. Apytikrį pristatymo laiką gali matyti savo prekių krepšelyje. Mes atidžiai stebime situaciją ir reguliariai atnaujiname numatomą pristatymo laiką.

Norėdami patikrinti savo užsakymo pristatymo būseną, eikite į pristatymo patvirtinimą, kurį gavote el. paštu. Kiekvienai užsakytai siuntai gausite pristatymo patvirtinimą su nuoroda arba kodu siuntai sekti. Nuoroda bus aktyvuota, kai tik siunta pasieks jūsų šalį. Jei užsakymo metu nurodysite savo telefono numerį, prieš pristatydami siuntą taip pat gausite SMS žinutę iš kurjerio.

Be to, užsakymo pristatymo būseną galite patikrinti skiltyje „Užsakymo stebėjimas“, įvesdami prekės numerį ir el. pašto adresą, kurį naudojote pirkdami prekę.

Payments

Už prekes galite atsiskaityti per Paypal arba Paysera, taip pat naudodami kredito arba debeto korteles.

Shipping & Returns

Prie kiekvienos siuntos pridedame važtaraštį ir visus reikalingus grąžinimo dokumentus. Norint grąžinti prekę, gali naudoti grąžinimo lipduką ir grąžinimo formą. Išimtiniais atvejais tavo užsakymas gali būti pristatytas keliomis siuntomis. Grąžinant įsitikink, kad vienoje siuntoje grąžini tik tas prekes, kurios nurodytos važtaraštyje. Priešingu atveju pinigų grąžinimas už grąžintinas prekes gali užtrukti šiek tiek daugiau laiko. Žinoma, tu nepatirsi papildomų išlaidų, susijusių su keliais grąžinamais paketais.

Grąžinti labai lengva:

  1. Būtinai įdėk prekę į originalią pakuotę / dėžę
  1. Pridėk grąžinimo lapą
  1. Ant užklijuotos pakuotės užklijuok grąžinimo etiketę
  1. Dabar gali grąžinti siuntą artimiausiame paštomate arba pašto skyriuje
  1. Priklausomai nuo paštomato ekrane matomo pagrindinio meniu, pasirink „Privatus klientas“ arba „Siųsti siuntą“ -> „Anksčiau užregistruota siunta“
  1. Prieš įdedant siuntą į paštomatą, prašome įsitikinti, kad pasirinkai tinkamą paštomato skyrelio dydį
  2. Nuskanuok ant grąžinimo etiketės esantį kodą

Jei pamiršai ar pametei grąžinimo dokumentus arba grąžinimo lipdukas nebetinkamas, gali tiesiog susisiekti el. paštu pagalba@maomor.lt ir mes atsiųsime šiuos dokumentus

Prekę grąžinus ir apžiūrėjus, sąskaitoje nurodyta suma bus grąžinta per 14 dienų naudojant apmokėjimo būdą, kurį pasirinkote užsakydami prekę.

Galite parašyti mums adresu pagalba@maomor.lt ir mes pasistengsime padėti

Kontaktai

Vis dar turite klausimų?